Wybierz miasto

FAQ

ZOBACZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Z kim kontaktować się w przypadku problemów z rezerwacją?

W przypadku: • rezerwacji zaczynającej się od „TNA” prosimy kontaktować się z serwisem biletyna.pl (pod adresem e-mail rezerwacje@biletyna.pl lub pod numerami telefonów +48 22 666 98 08, +48 669 895 798); • rezerwacji zaczynającej się od „ADR” zachęcamy do kontaktu poprzez zakładkę kontakt

Ile dni mam na opłacenie rezerwacji?

3 dni.

Dlaczego nie otrzymałem/-am biletów od razu po opłaceniu rezerwacji?

Wynika to z potrzeby zaksięgowania środków (trwa to do kilku dni). Od razu po tym bilety zostaną wysłane.

Czy mogę zmienić rezerwację?

Jest taka możliwość – prosimy o kontakt mailowy.

Dlaczego nie otrzymałem/-am potwierdzenia mojej rezerwacji?

Najczęstszą przyczyną nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji jest błąd w adresie e-mail – prosimy o kontakt mailowy.

Czy mogę zwrócić lub wymienić bilety?

Nie ma możliwości zwrotu ani wymiany biletów, patrz punkt 5. REGULAMINU WYDARZEŃ http://adria-art.pl/regulamin-wydarzen/.

Zamawiałem/-am bilet w formie elektronicznej. Czy muszę go drukować?

Nie ma potrzeby drukowania biletu, można go pokazać przed wydarzeniem np. na telefonie komórkowym.

W jaki sposób mogę zapłacić za bilety?

Istnieje możliwość opłaty za bilety na cztery sposoby:
a. przelewem, 
b. poprzez płatność online Dotpay, 
c. poprzez płatność online PayU, 
d. gotówką na miejscu w siedzibie Adria Art w Bydgoszczy. 

Jakie są sposoby wysyłki biletów?

 Bilety wysyłamy:
 a. elektronicznie – w pliku PDF na maila (bezpłatnie), 
 b. listem poleconym (11,00 zł), 
 c. kurierem (18,00 zł). 

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

1. Wejdź na naszą stronę: http://adria-art.pl/. Wybierz miasto i wydarzenie, na które obowiązuje kod promocyjny.
2. Wybierz godzinę i miejsca na planie sali.
3. Po przejściu do następnego etapu uzupełnij wszystkie wymagane dane.
4. Kod promocyjny wpisz w pole „Informacje dodatkowe".
5. Rabat naliczy się po kliknięciu w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". I gotowe!

Chcę na wydarzenie zabrać dziecko. Czy muszę kupować dla niego bilet wstępu?

Dzieci do lat 4 mają darmowy wstęp na nasze wydarzenia. Jednakże muszą obowiązkowo posiadać bilet (jego cena wynosi wtedy 0 zł) i znajdować się na np. kolanach rodzica lub opiekuna lub w wózku albo nosidełku w odpowiednio przeznaczonym do tego miejscu. W kwestii szczegółów prosimy o kontakt mailowy.

Czy mogę zabrać na wydarzenie osobę niepełnoletnią?

Zdecydowana większość naszych wydarzeń jest przeznaczona dla osób dorosłych. Rodzic lub opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za zabranie osoby niepełnoletniej.

Jestem osobą z niepełnosprawnością – czy mogę otrzymać zniżkę na wydarzenie? Czy mój opiekun także może otrzymać zniżkę?

Jest możliwość uzyskania zniżki (prosimy o kontakt mailowy). Opiekun osoby niepełnosprawnej nie ma możliwości uzyskania zniżki.

Chcę złożyć zamówienie grupowe – czy mogę otrzymać zniżkę?

Ewentualne zniżki dla zamówień grupowych rozpatrujemy w zależności od liczby osób i rodzaju wydarzenia – prosimy o kontakt mailowy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?

Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Prosimy o kontakt mailowy, w treści wiadomości podając: numer rezerwacji i dane niezbędne do wystawienia faktury: • dla rezerwacji zaczynającej się od „TNA”, prosimy kontaktować się z serwisem biletyna.pl pod adresem e-mail rezerwacje@biletyna.pl lub pod numerami telefonów +48 22 666 98 08, +48 669 895 798); • rezerwacji zaczynającej się od „ADR” zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail faktury@adria-art.pl

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco - rezerwuj najlepsze miejsca na największe wydarzenia.