Wybierz miasto

FAQ

ZOBACZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Co zrobić, gdy płatność za rezerwację została przerwana?

Płatność można dokończyć na dwa sposoby:
a) Na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji, a także wiadomość od Bluemedia wraz z linkiem, gdzie można dokończyć płatność.
b) Sprawdzając status rezerwacji (trzeba wpisać nr rezerwacji i adres mailowy).

Z kim kontaktować się w przypadku problemów z rezerwacją?

Prosimy o kontakt na maila: rezerwacje@adria-art.pl lub w szczególnych przypadkach na nr tel.: 605 555 676.

Ile czasu mam na opłacenie rezerwacji?

Termin ten jest zależny zarówno od czasu pozostałego do rozpoczęcia wydarzenia, jak i od wybranej formy płatności i jest każdorazowo wskazywany w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku rezerwacji internetowej są to 3 godziny.

Gdzie znajdę bilety po opłaceniu rezerwacji?

Po dokonaniu płatności link do pobrania biletów zostanie wysłany na podany adres mailowy.

Czy mogę zmienić rezerwację?

Jest taka możliwość – prosimy o kontakt mailowy na: rezerwacje@adria-art.pl.

Czy mogę zwrócić lub wymienić bilety?

1.       Zwroty Biletów możliwe są jedynie w przypadku:
a)       odwołania Wydarzenia albo
b)      zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia.

 W przypadku wymiany biletów prosimy o kontakt na: rezerwacje@adria-art.pl.

Zamawiałem/-am bilet w formie elektronicznej. Czy muszę go drukować?

Nie ma potrzeby drukowania biletu, można go pokazać przed wydarzeniem np. na telefonie komórkowym.

W jaki sposób mogę zapłacić za bilety?

Istnieje możliwość opłaty za bilety na dwa sposoby:
a. płatność przez Bluemedia, 
b. gotówką lub kartą na miejscu w siedzibie Adria Art w Bydgoszczy. 

Jakie są sposoby wysyłki biletów?

 Bilety wysyłamy w postaci elektronicznego pliku PDF na maila (bezpłatnie).

Jak skorzystać z kodu promocyjnego?

1. Wejdź na naszą stronę: http://adria-art.pl/. Wybierz miasto i wydarzenie, na które obowiązuje kod promocyjny.
2. Wybierz godzinę i miejsca na planie sali.
3. Po przejściu do następnego etapu uzupełnij wszystkie wymagane dane.
4. Kod promocyjny wpisz w pole „Informacje dodatkowe".
5. Rabat naliczy się po kliknięciu w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty". I gotowe!

Chcę na wydarzenie zabrać dziecko. Czy muszę kupować dla niego bilet wstępu?

Dzieci do lat 4 mają darmowy wstęp na nasze wydarzenia. Jednakże muszą obowiązkowo posiadać bilet (jego cena wynosi wtedy 0 zł) i znajdować się na np. kolanach rodzica lub opiekuna lub w wózku albo nosidełku w odpowiednio przeznaczonym do tego miejscu. W kwestii szczegółów prosimy o kontakt mailowy.

Czy mogę zabrać na wydarzenie osobę niepełnoletnią?

Zdecydowana większość naszych wydarzeń jest przeznaczona dla osób dorosłych. Rodzic lub opiekun ponosi pełną odpowiedzialność za zabranie osoby niepełnoletniej.

Jestem osobą z niepełnosprawnością – czy mogę otrzymać zniżkę na wydarzenie? Czy mój opiekun także może otrzymać zniżkę?

Jest możliwość uzyskania zniżki (prosimy o kontakt mailowy). Opiekun osoby niepełnosprawnej nie ma możliwości uzyskania zniżki.

Chcę złożyć zamówienie grupowe – czy mogę otrzymać zniżkę?

Ewentualne zniżki dla zamówień grupowych rozpatrujemy w zależności od liczby osób i rodzaju wydarzenia – prosimy o kontakt mailowy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?

Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Prosimy o kontakt mailowy: faktury@adria-art.pl, w treści wiadomości podając: numer rezerwacji i dane niezbędne do wystawienia faktury.

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco - rezerwuj najlepsze miejsca na największe wydarzenia.