Bilety zarezerwowane

Rezerwacja została anulowana, ponieważ środki do nas nie dotarły/nie zostały zaksięgowane. Prosimy najpierw sprawdzić swoje konto- czy transakcja się powiodła?
1. Jeśli środki zeszły z Państwa konta, a nie dotarły na nasze, powinni je Państwo mieć z powrotem po upływie 48 godzin. W takim przypadku zachęcamy do ponownego utworzenia i opłacenia nowej rezerwacji.
2. Jeśli środki nie zeszły z konta, prosimy o ponowne utworzenie rezerwacji (w miarę dostępności wolnych miejsc) poprzez naszą stronę.


W przypadku pierwszego niepowodzenia zachęcamy do zmiany przeglądarki, urządzenia lub odczekania przed dokonaniem kolejnej rezerwacji!
Jeżeli w międzyczasie opłacili Państwo przedmiotową rezerwację i istnieje możliwość podwójnej płatności, prosimy o kontakt poprzez formularz, w zakładce Pomoc.

Termin ważności rezerwacji jest zależny zarówno od czasu pozostałego do rozpoczęcia wydarzenia, jak i od wybranej formy płatności, i jest każdorazowo wskazywany w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku rezerwacji internetowej jest to pół godziny.

Istnieje możliwość opłaty za bilety na dwa sposoby:
1. płatność online przez PayU:
a) bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji
lub
b) sprawdzając status rezerwacji podająć jej numer i adres e-mail, na który została dokonana

2. gotówką lub kartą na miejscu w siedzibie Adria Art w Bydgoszczy. 

Płatność można dokończyć na dwa sposoby:

a) na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji, a także wiadomość od PayU wraz z linkiem, gdzie można dokończyć płatność;
b) sprawdzając status rezerwacji (trzeba wpisać nr rezerwacji i adres mailowy).

1. Wejdź na naszą stronę: http://adria-art.pl/. Wybierz miasto i wydarzenie, na które obowiązuje kod promocyjny. 
2. Wybierz godzinę i miejsca na planie sali. 
3. Po przejściu do następnego etapu uzupełnij wszystkie wymagane dane. 
4. Kod rabatowy wpisz w sekcji "Twoje zniżki".
5. Rabat nalicza się od razu, jest wyszczególniony na końcu strony, w sekcji "Twoje zamówienie"

Zdecydowana większość naszych wydarzeń jest przeznaczona dla osób dorosłych. Rodzic lub opiekun ponoszą pełną odpowiedzialność za zabranie osoby niepełnoletniej. Dzieci do lat 4 zajmują miejsca wspólnie z rodzicami i korzystają z wydarzeń Adria Art za darmo.
Dzieci od lat 5 płacą 100% wartości biletu.

Zniżka obowiązuje tylko dla osób z niepełnosprawnością, które nie zajmują standardowego miejsca na widowni. Wysokość zniżki to 50%. W celu dokonania takiej rezerwacji prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

W rzadkich przypadkach braku tekstu na bilecie prosimy skorzystać z opcji „Otwórz w przeglądarce systemowej”. Błąd braku wyświetlania tekstu w przeglądarce Chrome występuje w najnowszej wersji przeglądarki, szczegóły problemu można śledzić tu: (https://bugs.chromium.org/p/chromium/issues/detail?id=465322).

W przypadku problemów z wyświetleniem biletu PDF w przeglądarce prosimy spróbować zapisać go na dysku komputera (przycisk „pobierz”) i otworzyć programem Adobe Reader (do pobrania za darmo stąd: https://get.adobe.com/pl/reader/). W przypadku problemów prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

Weśjciówki nie są numerowane, osoby, które je posiadają, zajmują miejsca wskazane przez obsługę widowni.
Osoba z wejściówką ma obowiązek zwolnić zajęte miejsce numerowane dla widza z biletem zakupionym na to miejsce, zarówno przed rozpoczęciem spektaklu, jak i po przerwie.

Formularz kontaktowy

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Odpowiemy na Twoją wiadomość najszybciej, jak to możliwe.

Potrzebujesz kontaktu w sprawie rezerwacji grupowej?
Zadzwoń na numer 605 555 676

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco - rezerwuj najlepsze miejsca na największe wydarzenia.