Adria Art to lider organizacji wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych w Polsce.
Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem – w 2019 roku świętowaliśmy 20 lecie działalności. Obecnie organizujemy rocznie ponad 1000 wydarzeń: spektakli teatralnych, koncertów, występów kabaretowych i stand-upów.
Pracownik_czka do działu sprzedaży i obsługi klienta
Forma współpracy:
Zakres obowiązków:
- kontrola sprzedaży wydarzeń
- sprzedaż B2B
- współpraca z innymi działami
- obsługa klienta
- obsługa wydarzeń
- obsługa biura
Wymagania:
- umiejętność pracy w grupie i organizacji dnia pracy
- samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia i planowania
- świadomości pracy w branży eventowej – również pracy w trakcie dnia, wieczorami i w weekendy, w zależności od potrzeb biznesowych agencji
- umiejętności pracy pod presją czasu
- znajomość świata muzyki, kultury i sztuki
Mile widziane:
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- szansę na nadzór nad wydarzeniami w prestiżowych salach w całym kraju
- możliwość nauki od doświadczonych współpracowników
- udział w prężnie rozwijającej się firmie
- atrakcyjny system premiowy
- uczestnictwo w wielu wydarzeniach i realizacjach firmy
Zgłoś się do nas!
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i/lub listu motywacyjnego na adres: praca@adria-art.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jeżeli chcesz, abyśmy uwzględniali Twoje CV i/lub list motywacyjny również w przyszłych procesach rekrutacyjnych konieczne jest wyrażenie odrębnej zgody poprzez umieszczenie jej w CV:
"Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym na cele przyszłych rekrutacji."