Adria Art to lider organizacji wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych w Polsce.
Jesteśmy firmą z wieloletnim stażem – w 2019 roku świętowaliśmy 20 lecie działalności. Obecnie organizujemy rocznie ponad 1000 wydarzeń: spektakli teatralnych, koncertów, występów kabaretowych i stand-upów.
Pracownik_czka ds. marketingu internetowego
Forma współpracy: stacjonarna, Bydgoszcz
Wymiar pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
- planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych,
- analiza danych i optymalizacja kampanii reklamowych,
- współtworzenie strategii komunikacji w kanałach social media,
- kontakt z mediami,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- nadzór nad organizowanymi wydarzeniami
-
Wymagania:
- doświadczenie w performance marketingu,
- znajomość takich platform reklamowych jak Google Ads, Facebook Ads,
- znajomość takich narzędzi analitycznych jak Google Analytics,
- samodzielne tworzenie postów, moderowanie komunikacją,
- umiejętność pracy w grupie i organizacji dnia pracy,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- znajomość aktualnych trendów z zakresu marketingu i mediów społecznościowych,
- samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do pracy zgodnie z wymogami branży eventowej – również wieczorami i w weekendy, w zależności od potrzeb
Mile widziane:
- znajomość zagadnień związanych z e-commerce,
- znajomość takich platform reklamowych jak LinkedIn Ads, TikTok Ads,
- znajomość świata muzyki, kultury i sztuki,
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- szansę na nadzór nad wydarzeniami w prestiżowych salach w całym kraju,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość nauki od doświadczonych współpracowników,
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w samym centrum Bydgoszczy,
- atrakcyjny system premiowy,
- uczestnictwo w wielu wydarzeniach i realizacjach firmy
Pracownik_czka ds. kreacji kampanii reklamowych
Forma współpracy: stacjonarna, Bydgoszcz
Wymiar pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
- opracowywanie koncepcji kampanii reklamowych,
- realizacja projektów kreatywnych, takich jak:
- tworzenie grafik,
- pisanie tekstów,
- realizacja filmów i animacji,
- prowadzenie mediów społecznościowych,
- kontakt z artystami,
- współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- znajomość narzędzi z pakietu Adobe (Photoshop, Premiere Pro) oraz Canva,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji dnia pracy,
- znajomość aktualnych trendów z zakresu marketingu i mediów społecznościowych,
- kreatywność w działaniu,
- samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- gotowość do pracy zgodnie z wymogami branży eventowej – również wieczorami i w weekendy, w zależności od potrzeb
Mile widziane:
- znajomość zagadnień związanych z e-commerce,
- znajomość świata muzyki, kultury i sztuki,
- doświadczenie w organizacji eventów,
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- szansę na nadzór nad wydarzeniami w prestiżowych salach w całym kraju,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość nauki od doświadczonych współpracowników,
- pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w samym centrum Bydgoszczy,
- atrakcyjny system premiowy,
- uczestnictwo w wielu wydarzeniach i realizacjach firmy
Zgłoś się do nas!
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i/lub listu motywacyjnego na adres: praca@adria-art.pl. W tytule wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska, na które składana jest aplikacja.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Jeżeli chcesz, abyśmy uwzględniali Twoje CV i/lub list motywacyjny również w przyszłych procesach rekrutacyjnych, konieczne jest wyrażenie odrębnej zgody poprzez umieszczenie jej w CV lub liście motywacyjnym:
„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym na cele przyszłych rekrutacji”.