W każdym opisie wydarzenia na naszej stronie podana jest informacja o planowanej obsadzie.
W każdym opisie wydarzenia na naszej stronie podana jest informacja o planowanej obsadzie.
Informacja podana jest w naszym Regulaminie Sprzedaży:
"7. Organizator zastrzega sobie prawo do wszelkich możliwych zmian w przebiegu wydarzenia z powodów nieprzewidzianych i nieuniknionych, a także do zmiany obsady, bez wcześniejszego uprzedzenia i rekompensaty."
1. Na swojej skrzynce mailowej. Dokładnie przejrzyj również folder Spam i Oferty. Mail z biletami zostaje wysłany automatycznie po opłaceniu rezerwacji. Znajduje się w załączniku.
2. W aplikacji mobilnej Adria Art (https://aplikacja.adria-art.pl) i na naszej stronie internetowej, po zalogowaniu się na swoje konto. Znajdują się tam wszystkie kupione bilety na adria-art.pl. W aplikacji nie trzeba ich nawet drukować, wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu smartfona, które należy okazać przy wejściu na wydarzenie.
3. W statusie rezerwacji. Jeśli nie mają Państwo jeszcze konta, można jednorazowo wydrukować bilety, klikając na pasku u góry strony w „Status rezerwacji”. Następnie należy wpisać nr rezerwacji oraz adres mailowy z którego dokonywana była rezerwacja, zaznaczyć "Nie jestem robotem", na koniec kliknąć Sprawdź status rezerwacji.
Faktura jest możliwa do pobrania po zarejestrowaniu się na konto https://adria-art.pl (jeśli mają już je Państwo, wystarczy się zalogować).
Każda faktura VAT jest wysyłana automatycznie mailowo z adresu robot@pro-forma.co lub faktury@adria-art.pl. Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki e-mail, w tym folderów spam i oferty.
Uwaga! Nie wysyłamy faktur ponownie mailowo ani poprzez formularz kontaktowy.