Adria Art to lider organizacji i sprzedaży wydarzeń kulturalno-rozrywkowych.
Na rynku organizacji wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych działamy od 1999 r. Obecnie organizujemy rocznie ponad 2000 wydarzeń: spektakli teatralnych, koncertów, występów kabaretowych i stand-upów. Jesteś zainteresowany pracą u nas? Wyślij CV na adres praca@adria-art.pl
Aktualne oferty:
Video & Social Media Creator
Miejsce pracy: stacjonarnie, ul. Artura Grottgera 4, Bydgoszcz
Forma zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie - współpraca w niepełnym wymiarze godzin, średnio 20 godzin tygodniowo.
Zakres obowiązków
- Montaż i tworzenie krótkich filmów wideo;
- Nagrywanie i montaż relacji, Reelsów z wybranych wydarzeń.
- Projektowanie grafik i materiałów wizualnych wspierających kampanie reklamowe.
- Prowadzenie i rozwój konta TikTok i YouTube marki Adria Art, tworząc angażujące treści i strategie publikacji.
- Śledzenie trendów w social media i proponowanie kreatywnych pomysłów na nowe formaty.
Wymagania
- Doświadczenie w montażu wideo (Premiere Pro, CapCut lub podobne).
- Umiejętność tworzenia grafik (Canva, Photoshop, Illustrator).
- Znajomość trendów w social media, szczególnie TikTok.
- Kreatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Elastyczność i świadomość, że praca w branży eventowej wymaga dyspozycyjności. wieczorami i w weekendy.
- Znajomości świata muzyki, kultury i sztuki.
- Portfolio dotychczasowych realizacji (filmy, grafiki, konta social media).
Mile widziane
Znajomość narzędzi takich jak Whisk i Flow
Oferujemy
- Pracę w kreatywnym i zaangażowanym zespole, który docenia inicjatywę i nowe pomysły.
- Możliwość współpracy z najlepszymi artystami i instytucjami kulturalnymi w Polsce oraz uczestnictwo w wielu wydarzeniach firmy.
- Atrakcyjna lokalizacja – praca w prestiżowym budynku w sercu Bydgoszczy.
- Dostęp do różnorodnych szkoleń wspierających rozwój.
- Wsparcie w aktywnym trybie życia poprzez dofinansowanie zajęć sportowych.
- Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najprężniej rozwijających się branż.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV oraz krótką informację o swoim doświadczeniu na adres: praca@adria-art.pl z tytułem wiadomości: " Video & Social Media Creator [Twoje imię i nazwisko]".
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami. Dołącz do Adria Art i twórz z nami wyjątkowe projekty! 🚀
Pamiętaj, aby do dokumentów dołączyć klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2.
Twoje dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich korekty. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
-------------------------------------------
Projektant_ka graficzny_a
Miejsce pracy: Stacjonarnie, ul. Artura Grottgera 4, Bydgoszcz
Forma zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie - współpraca w niepełnym wymiarze godzin, średnio 20 godzin tygodniowo.
Twoja rola
Poszukujemy osoby, która myśli marketingowo, rozumie kontekst działań i potrafi przekładać cele kampanii na skuteczne kreacje. Stanowisko obejmuje pracę w zespole marketingu oraz ścisłą współpracę z innymi działami, managementem i partnerami.
Zakres obowiązków
- Projektowanie kampanii i materiałów dla digitalu i druku: SM (organiczne i płatne), plakaty, ulotki, OOH, z naciskiem na skuteczność i konwersję.
- Kreacja koncepcji promujących wydarzenia kulturalno-rozrywkowe: od pomysłu, przez KV, po egzekucję wielokanałową.
- Dbanie o spójność marki: praca w oparciu o brandbook i strategię komunikacji; właściwe użycie logotypów, typografii, kolorystyki i tone of voice.
- Organizacja pracy w systemie wewnętrznym: przyjmowanie zadań, aktualizacja statusów, terminowe dowożenie.
- Ustalanie priorytetów przy wielu równoległych projektach i odpowiedzialność za finalny efekt wizualny i użytkowy.
Wymagania
- Portfolio z realnymi wdrożeniami (ważniejsze niż CV), pokazujące projekty sprzedażowe i wizerunkowe.
- Adobe CC: Photoshop i Illustrator w stopniu swobodnej, samodzielnej pracy.
- Doświadczenie w digitalu i DTP.
- Myślenie marketingowe: hierarchia informacji, czytelność, praca z CTA, rozumienie celów kampanii, nastawienie na konwersje.
- Bardzo dobra znajomość zasad projektowania. Umiejętność projektowania kreatywnego.
- Dokładność i odpowiedzialność za jakość oddawanych plików.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w naszym biurze i uczenia się kontekstu polskiej kultury i show-biznesu.
Mile widziane
- Podstawy motion (krótkie animacje do ads/reels).
- Umiejętność mądrego wykorzystania narzędzi AI w projektowaniu.
Oferujemy
- Pracę w kreatywnym i zaangażowanym zespole, który docenia inicjatywę i nowe pomysły.
- Możliwość współpracy z najlepszymi artystami i instytucjami kulturalnymi w Polsce oraz uczestnictwo w wielu wydarzeniach firmy.
- Atrakcyjna lokalizacja – praca w prestiżowym budynku w sercu Bydgoszczy.
- Dostęp do różnorodnych szkoleń wspierających rozwój.
- Wsparcie w aktywnym trybie życia poprzez dofinansowanie zajęć sportowych.
- Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najprężniej rozwijających się branż.
Jak aplikować?*
Wyślij swoje CV oraz krótką informację o swoim doświadczeniu na adres: praca@adria-art.pl z tytułem wiadomości: " Projektant_ka graficzny_a [Twoje imię i nazwisko]".
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami. Dołącz do Adria Art i twórz z nami wyjątkowe projekty! 🚀
Pamiętaj, aby do dokumentów dołączyć klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2.
Twoje dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich korekty. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
-------------------------------------------
Praktyki w dziale marketingu
Miejsce praktyk: Biuro Adria Art w Bydgoszczy
Adria Art – lider na rynku organizacji wydarzeń artystycznych, koncertów i spektakli teatralnych – zaprasza na praktyki w dziale marketingu!
Co oferujemy?
- Możliwość pracy przy promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych na dużą skalę.
- Współpracę z zespołem pasjonatów sztuki i marketingu.
- Zdobycie praktycznego doświadczenia w takich obszarach jak: social media, kampanie reklamowe, copywriting i PR.
- Elastyczne godziny pracy (dogodne dla studentów).
- Referencje po zakończeniu praktyk oraz możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
Kogo szukamy?
- Osób, które interesują się marketingiem, kulturą i wydarzeniami artystycznymi.
- Kreatywnych, komunikatywnych i dobrze zorganizowanych.
- Potrafiących obsługiwać media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) – znajomość narzędzi reklamowych będzie dodatkowym atutem.
- Gotowych do pracy w dynamicznym środowisku i chętnych do nauki.
Co będziesz robić?
- Tworzyć i realizować treści promujące nasze wydarzenia w mediach społecznościowych.
- Wspierać zespół w planowaniu kampanii reklamowych i współpracy z partnerami.
- Monitorować trendy w branży kultury i marketingu.
- Brać udział w kreatywnych burzach mózgów i realizacji działań marketingowych.
Jak aplikować?
Wyślij swoje CV i krótki list motywacyjny na adres:praca@adria-art.pl, wpisując w tytule: „Praktyki w Dziale Marketingu – [Twoje Imię i Nazwisko]”.
Otwórz drzwi do kariery w marketingu, łącząc pasję z kulturą!
Pamiętaj, aby do dokumentów dołączyć klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Adria Art sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Artura Grottgera 4/2.
Twoje dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich korekty. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
-------------------------------------------
Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy, przetwarzanie w celu obsługi procesu rekrutacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1) Administrator Danych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ADRIA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Artura Grottgera 4/2, 85-227 Bydgoszcz.
2) Kontakt w sprawach RODO: W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: rodo@adria-art.pl.
3) Cel i podstawa prawna przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) Przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami Kodeksu Pracy oraz Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
b) Przechowywania danych w celu przyszłych rekrutacji – na podstawie Państwa dobrowolnej zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO), pod warunkiem jej wyrażenia.
c) Ewentualnego dochodzenia lub obrony roszczeń – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako prawnie uzasadniony interes Administratora.
4) Okres przechowywania danych:
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres obecnej rekrutacji na podstawie Art. 6.
- W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przez okres 24 miesięcy od dnia jej udzielenia.
- Niezależnie od powyższego, dane będą przechowywane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony roszczeń przez okres przedawnienia roszczeń.
5) Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie obsługi IT i obsługi hostingu poczty elektronicznej Administratora.
6) Prawa osoby, której dane dotyczą: Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
dostępu do treści danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywało się lub odbywa na podstawie Pani/Pana zgody, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania.
7) Prawo wniesienia skargi: Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania danych:
Podanie danych w zakresie wskazanym w art. 22¹ § 1 ustawy Kodeks Pracy jest obowiązkowe, lecz odmowa ich podania skutkowałaby niemożliwością uczestniczenia w procesie rekrutacji. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji jest całkowicie dobrowolne.
9) Profilowanie i przekazywanie: Pani/Pana dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu przetwarzaniu i nie są przekazywane do Państwa trzeciego.


