Bilety kupione

1. Na swojej skrzynce mailowej. Dokładnie przejrzyj również folder Spam i Oferty. Mail z biletami zostaje wysłany automatycznie po opłaceniu rezerwacji. Znajduje się w załączniku.

2. W aplikacji mobilnej Adria Art (https://aplikacja.adria-art.pl) i na naszej stronie internetowej, po zalogowaniu się na swoje konto. Znajdują się tam wszystkie kupione bilety na adria-art.pl. W aplikacji nie trzeba ich nawet drukować, wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu smartfona, które należy okazać przy wejściu na wydarzenie.

3. W statusie rezerwacji. Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz jednorazowo wydrukować bilety, klikając na pasku u góry strony w „Status rezerwacji”. Następnie wpisz nr rezerwacji oraz adres mailowy, z którego dokonywana była rezerwacja, zaznacz "Nie jestem robotem", na koniec kliknij "Sprawdź status rezerwacji".

Rezerwacja została anulowana, ponieważ środki do nas nie dotarły. Sprawdź czy transakcja widoczna jest w historii operacji.
1. Jeśli środki zeszły z Twojego konta, a nie dotarły na nasze, powinny wrócić na Twoje konto w ciągu 48 godzin. W takim przypadku zachęcamy do ponownego utworzenia i opłacenia nowej rezerwacji.
2. Jeśli środki nie zeszły z konta, utwórz nową rezerwację (w miarę dostępności wolnych miejsc).

W przypadku pierwszego niepowodzenia zachęcamy do zmiany przeglądarki, urządzenia lub odczekania przed dokonaniem kolejnej rezerwacji.
Jeśli w międzyczasie opłaciłeś przedmiotową rezerwację i istnieje możliwość podwójnej płatności, prosimy o kontakt poprzez formularz, w zakładce Pomoc.

Bilety możesz okazać w formie papierowej oraz elektronicznej. Zachęcamy do ochrony środowiska i pokazywania biletu na telefonie poprzez aplikację Adria Art: https://aplikacja.adria-art.pl. Wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu smartfona. Drugą możliwością jest pobranie na telefon pliku PDF i wyświetlenie go przy wejściu.

Nie akceptujemy skanów i zdjęć biletów. Wyświetlenie takich plików nie pozwala na skuteczne zeskanowanie biletu.

Jeśli zakup został dokonany na inne miasto/godzinę, wyślij wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego z podaniem dokładnych informacji: na jakie wydarzenie/godzinę ma zostać dokonana wymiana, datę, godzinę tego wydarzenia oraz numery nowych rzędów i miejsc. Pamiętaj, że nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Odpowiemy na Twoją wiadomość najszybciej, jak to możliwe.

Zniżka obowiązuje tylko dla osób z niepełnosprawnością, które nie zajmują standardowego miejsca na widowni. Wysokość zniżki to 50%. W celu dokonania takiej rezerwacji skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Formularz kontaktowy

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00. Odpowiemy na Twoją wiadomość najszybciej, jak to możliwe.
Twoje pytanie dotyczy wydarzenia, które odbywa się w weekend? Podejdź do nas na miejscu pól godziny przed występem.

Potrzebujesz kontaktu w sprawie rezerwacji grupowej?
Zadzwoń na numer 605 555 676

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco - rezerwuj najlepsze miejsca na największe wydarzenia.