Bilety kupione

1. Na swojej skrzynce mailowej. Dokładnie przejrzyj również folder Spam i Oferty. Mail z biletami zostaje wysłany automatycznie po opłaceniu rezerwacji. Znajduje się w załączniku.


2. W aplikacji mobilnej Adria Art (https://aplikacja.adria-art.pl) i na naszej stronie internetowej, po zalogowaniu się na swoje konto. Znajdują się tam wszystkie kupione bilety na adria-art.pl. W aplikacji nie trzeba ich nawet drukować, wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu smartfona, które należy okazać przy wejściu na wydarzenie.

3. W statusie rezerwacji. Jeśli nie mają Państwo jeszcze konta, można jednorazowo wydrukować bilety, klikając na pasku u góry strony w „Status rezerwacji”. Następnie należy wpisać nr rezerwacji oraz adres mailowy z którego dokonywana była rezerwacja, zaznaczyć "Nie jestem robotem", na koniec kliknąć Sprawdź status rezerwacji.

Rezerwacja została anulowana, ponieważ środki do nas nie dotarły/nie zostały zaksięgowane. Prosimy najpierw sprawdzić swoje konto- czy transakcja się powiodła?
1. Jeśli środki zeszły z Państwa konta, a nie dotarły na nasze, powinni je Państwo mieć z powrotem po upływie 48 godzin. W takim przypadku zachęcamy do ponownego utworzenia i opłacenia nowej rezerwacji.
2. Jeśli środki nie zeszły z konta, prosimy o ponowne utworzenie rezerwacji (w miarę dostępności wolnych miejsc) poprzez naszą stronę.


 


W przypadku pierwszego niepowodzenia zachęcamy do zmiany przeglądarki, urządzenia lub odczekania przed dokonaniem kolejnej rezerwacji!
Jeżeli w międzyczasie opłacili Państwo przedmiotową rezerwację i istnieje możliwość podwójnej płatności, prosimy o kontakt poprzez formularz, w zakładce Pomoc.

Bilety mogą Państwo okazać w formie papierowej oraz elektronicznej. Zachęcamy do ochrony środowiska i pokazywania biletu na telefonie poprzez aplikację Adria Art: https://aplikacja.adria-art.pl. Wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu Państwa smartfona. Drugą możliwością jest pobranie na telefon pliku PDF i wyświetlenie go przy wejściu.

Nie akceptujemy skanów i zdjęć biletów. Wyświetlenie takich plików nie pozwala na skuteczne zeskanowanie biletu.

Bilety bezpłatnie wysyłamy w postaci elektronicznego pliku PDF na maila.

Dostęp do wszytskich swoich biletów jest również w naszej aplikacji mobilnej (https://aplikacja.adria-art.pl/), nie trzeba ich nawet drukować, wystarczy kilka kliknięć, a bilety znajdą się na wyświetlaczu Twojego smartfona.

Formularz kontaktowy

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy

Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco - rezerwuj najlepsze miejsca na największe wydarzenia.